Yoga & agilitytävling

Söndag = yoga = riktigt skön början på söndagen :)
Fick heller inte ont i höften så vet inte vad jag ska säga till sjukgymnasten på onsdag. Var där i onsdag och pratade om min höft, knä och fot. Eller ja bara höften för de andra två hade slutat göra ont. Men det visade sig att jag är överrörlig som min mamma och ena bror och att jag har fått ont av detta tillsammans med att jag har haft tunga lyft där jag har fått vara framåtlutad ganska länge. Så går nu i en vecka med att göra några övningar och ska granska när jag får ont och hur det känns och vad jag tex gjort för att få det bättre -  och om det blev bättre. Har 3 dagar till på mig så får se sen nu i veckan när jag jobbar hur det bli, om det gör ont i höften vill säga. Konstigt var att förra gången jag var på yogan så fick jag ont i vänster sida på höften men inte idag. Var bara någon övning när jag troligtvis "låste" knät lite så det gjorde lite ont så fick sträcka ut och då knakade det men inget mer. Tycker det är lite konsigt!




Ska också iväg till bruks och tävla i agility, inofficiell. Min första tävling :) Ska bli spännande!!! :D Förhoppningsvis så blir det av, om det inte ska regna så jäkla mkt! Vill inte att Inka ska halka och få en stukning eller nått för om typ 3 veckor ska vi på kursen i Skurup och då får vi ha en bra hund ju :D Men får se senare idag, tävlingen är inte för ens kl. 18:00 så har tid på mig att kolla vädret och så, för det hade varit roligt att tävla. Att ha vår första tävling ju! Måste ju ändå dit för det är styrelsemöte efter och sedan måste det handlas till veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0