Ingen tävling

Blev ingen agilitytävling för våran del :( inka har varit lite hängig hela dagen, vet inte riktigt vad det kan vara.. plus att det regnar så mkt. Vill gärna ha henne hel till kursen om några veckor och då är regn, blöt och chans till att trampa snett för hunden ingen man vill riskera.
Blev heller inget styrelsemöte, jag som till och med körde dit för att vara där tills de vara klara men det var typ inga där som tävlade. Kan förstå dem i detta vädret.Så istället får det bli en slappekväll, ska göra lite mackor tills imorn och tempa hunden för att se om hon har feber eller inte och sedan blir det nog sängen för min del har inte varit riktigt klar i huvudet idag tror jag. Får börja äta lite blåbär och köra ett korsord eller sudoku varje dag skulle jag tro för att låta hjärnan arbeta lite :) Det får bli när jag får tillgång på bil då min nu har lite luft i ena däcket och måste fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0