Agilitykurs

Då är man anmäld till en agilitykurs men Lee Gibson som ska träna oss. Än så längre var det bara en till som hade anmält sig så då kan man verkligen få tips och hjälp lite bättre :) Kursen är för att utveckla tävlingsekipage och som tur är så ska jag tävla i sommar lite hade jag tänkt så det passar utmärkt ;) Fast det kommer bli en väldigt dyr besinräkning denna sommar för fy vad jag kommer att åka. För denna kurs är på 2 dagar, mitt i veckan av någon dum anledning! Men helgen innan, bara kanske 2 dagar innan, så kommer jag vara på ungefär samma ställe som denna kurs ska vara så det känns lite jobbigt. Men va fan, det kommer ju bli skit kul ju, båda grejorna :)

Lee Gibson är en utbildad agilitytränare och domare. Har deltagit och dömt själv, både här i Sverige och i andra länder. Så detta låter ju lovande :D



Källa: http://www.leegibsontraining.com/Global_DDV%20Lee.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0