Agilityavslutning

Hej,
Var borta stort sett hela dagen idag pga avslutning på agilityn jag går på med hunden :) Fotade en hel del men har inte kunnat få in bilderna på datorn jag sitter på för tillfället. Vet inte om jag kommer kunna få in bilderna på datorn så får testa imorn om jag får tid över eller så får det bli på tisdag. Kommer nog kunna få över den till min bärbara men det tänkte jag inte ens på. Men bilder det ska komma upp iaf och kommer även då berätta hur det gick för oss :)

Ska snart gå och lägga mig, upp tidigt imorn pga av jobb :) Så måste förbereda lite inför imorn och veckan :)







Ni får nöja er med en bild på Inkis pinkis så länge :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0