29 juni

Blev bara en snabb kvälltur med hunden, typ ut, låta kissa - i hennes takt vilket kan vara ganska trögt men denna gång gick det snabbt och sedan in igen. Detta pga av att det är åska i luften och det är något som min hund HATAR, förhoppningsvis så blir det inte så jätte mkt åska, och hoppas inte länge för då får jag nog inte så jätte mkt sömn då hon brukar hoppa upp i sängen och skaka så att man vaknar, och så lägger hon sig på en så man knappt kan andas.Tycker synd om henne, tur att svenska collieklubben håller på att göra rasen bättre i mentalitet på bla denna bit :)


Imorn blir det att träna och sen får jag se om jag badar hunden. Hade varit bra för det har jag inte gjort på EVIGHETER, men har för det första ingen bra fön och för det andra inget bra ställe att vara på när jag fönar och pälsen flyger som bara den nu när det sista av fällningen ska av. Det är ju den som är det lättaste typ.
Det blir även lite städning av rummet också när jag kollar runt i rummet. Ser ut som ett bombnedslag, speciellt på skrivbordet. Måste hitta en bättre ordning på det hela!

Nu blir det lite förberedelse inför sängen, har lite att göra innan läggdags som ska ske TIDIGT ikväll. Är riktigt trött efter en vecka ute med en massa regn, och blåst när det inte har regnat. Trött på detta regnande!

God Natt :)



Kan inte få nog av min hund, hon är så jäkla grymt vacker!









Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hejsan här hitta jag din sida. Kul att träffas på sm. Visst e hon fin din collie! Ha det bra o lycka till! Från din tältgranne i Ystad.

Svar: Det var väldigt trevligt att träffas :) kul att du hitta hit :) ha bra bra :)
Angelica

2012-07-09 @ 17:16:31
URL: http://clematis.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0