Granen och julen ut!

Idag fick granen åka ut! Julen är över för denna gången i huset. Förhoppningsvis så blir det bättre till nästa :) Hoppas då man sätter upp sina julgrejer i sin egna lägenhet, man hade ju hoppats!
Blev även att jag städade rummet, kollade runt i mina lådor och andra grejor för att se om det fanns saker jag skulle slänga eller spara men även packa om grejor och annat så att allt inte tar så stor plats. Har en bror som klagar på att jag har så satans mkt saker! Men eftersom jag har saker till mig själv OCH hunden så blir det en hel del. Och sedan har man ju en massa böcker och filmer då jag just älskar detta, att kunna krypa upp i sängen och ha en bok i knät eller kolla på film på min nya tv som förresten är min julklapp till mig själv.
Men så iaf är det bara lite kvar att kolla igenom i mina lådor så sedan är man klar!
Ska även byta i sängen, duscha och ha lite omvårdnad på hunden. Sedan blir det att göra klart de flesta av mina jobbansökan men även skriva klart min och hunden mål för detta året och skriva ut och sätta lite var som i rummet så jag alltid kan se dem, var jag än är i rummet så ska jag nog bli lite mer peppad inför detta nya år, både för mig och hunden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0