Fit för fight

Eller ja, för gymmet det vill säga! Åker snart, ska bara ut med hunden först för var uppe och ute tidigt med henne så hon behöver ut för att klara sig tills jag kommer hem och den dagliga långrundan.
I eftermiddag händer det nog inte så mkt. Ska försöka planera hunden träning lite, och träna lite med henne så klart! Blir nog lite agility och lydnad idag :) Agilityn blir det lite mer slalom och inom lydnaden blir det apporten, linförighet och lite platsliggningträning :) Måste träna och komma fram lite så att jag inte känner som en riktig nybörjare när jag kommer till bruksklubben om en vecka eller två - det beror helt på inkas löp, om hon vill komma i höglöp innan helgen. Men vilket fall som helst tror jag att det blir om två veckor så kan hon "dra av" sig det mesta av lukten ifrån löpet så att inte alla killar på planen blir helt störda.

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0