Denna kväll...

Denna kväll avslutades med att jag skickade iväg två st jobbsökningar som gick ut imorn och på måndag. Så förhopppningsvis så får jag något utav alla dessa jobb som jag har skickat iväg nu de senste två veckorna som har gått på detta nya härliga år. För detta året SKALL jag har ett jobb!! Det bara är så :)

Imorn blir det att ta det lugnt, bla ska man städa bilen - för det behövs verkligen! Ska även planera lite hur veckan skall se ut, städa undan det som nu är stökigt på rummet. Ska även nog få iväg några fler jobbsökningar...

Detta får avsluta kvällen, jag hoppas att ni alla kommer att sova som en stock inatt. Vet att för min del behövs det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0