Dag med jobbsökningar

Idag har jag varit väldigt effektiv med jobbsökandet, 5 stycken mail är iväg skickade och ska skicka iväg två intresseanmälningar för jobb med posten imorn :) Förhoppningsvis så får jag snart ett jobb, vill känna att jag arbetar! Jag vill känna att jag arbetar för att kunna tjäna pengar så att jag senare kan skaffa min efterlängtade lägenhet och andra grejor som jag behöver utan att tänka så mkt på pengar hela tiden. Blir väldigt irriterande och påverkar en hela tiden, tex tänkandet som påverkar stress och andra delar av kroppen.

Ska snart ta en paus och gå ut med hunden och sedan laga mat. Hur ska man kunna tänka och skriva med en mage som kurrar?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0