5 januari 2012

Fullspäckad dag har det varit, först jobbat sedan blev det mer eller mindre hem och vända för att kunna äta och gå ut med hunden innan man åkte iväg till sjukgymnasten och tränade. Har bestämt mig att jag ska få ett helt nytt liv 2012. Bla innebär det att jag ska börja träna, men först blir det hos sjukgymnasten för att träna upp knä och rygg som jag har haft problem med i omgångar under mitt liv men sedan kommer det bli mkt mer. Har bestämt att till hösten ska jag verkligen kunna se resultat av allt jag gör nu. Och det betyder att jag även ska ha skaffat mig ett jobb tills dess. Förhoppningsvis ett helt tids jobb och sedan får man se om man väljer att plugga på SLU som jag har velat göra, men tror nog att om jag trivs på jobbet så tjänar jag hellre pengar än att gå tillbaka till skolbänken igen.
Och dessutom ska jag ha blivit bättre med mina jäkligt störande förkylningar som jag hade si sådär 7 ggr förra året. Även ska jag bli bättre i  min mat väg, vilket behövs då jag har under hela förra året var helt dåligt i magen och hade yrsel, illamående och annat vilket har tagit på mig en hel del. Så detta året ska det även bli ändring på det :)

Då förra året var ett riktigt dåligt år ser jag verkligen fram emot 2012, kan nog inte bli ett bättre år!

Nä,nu ska jag hoppa in i duschen en vända och sedan blir det film och mer planering av detta året :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0