12 januari 2012

Idag vara det träning som stod på schemat, det blev rygg, axlar och bålen då jag har känt av lite mer kring detta område så tog lite extra där idag. Så nu är jag helt slut! Men innan jag somnar om si sådär 2-3 timmar så blir det att städa rummet och planera lite mer kring min träning.


Vill förresten tips om en tv-serie som jag har börjat kolla på, Once Upon a Time. Tror det går eller snart ska börja gå på kanal 5. Den är riktigt bra tycker jag, sagofolk som har hamnat i nutid men minns inte att de är just dessa utan de lever ett vanligt liv med andra namn, men de ha lite personligheter som de sagopersonerna har. Låter kanske krångligt? Låt den få en chans och KOLLA på den! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0