Grattis broder :D

Denna dag kommer att tillägas åt min bror som fyller 23 idag.  I hans ära skall vi grilla hamburgare och hemmagjorda bröd. Senare idag blir det daimtårta. Åh, vad jag ska njuta när jag äter den! Det är väl säkert ett år sedan jag åt daimtårta och jag är verkligen svag för det så idag ska jag äta det och njuta i fulla muggar :D

Blev träning på gymmet igår så idag har man lite träningsvärk så det blir väldigt mkt vila idag. Ska även försöka hinna packa. Imorn blir det att åka till stockholm med mina andra bror. Mormor och morfars bil har varit här nere på lagning så jag och brodern ska åka upp och lämna den, stanna där i några dagar och sedan åka hem igen :D SÅ på onsdag kommer det att bli ett träningspass igen förhopppningsvis, denna gång yoga :D

Och tänk snart är det verkligen vår här nere i skåne! kolla bara på denna bild ifrån morgonpromenaden då man riktigt kände solens värme men också att det ändå var lite kallt då man kände lite av vinterns kyla.




Riktigt skönt väder idag! Bara lite is kvar men om det fortsätter såhär så kommer vi snart ha riktigt bra väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0