25 augusti

God dagens allesammans!

Händer inte så mkt idag, har varit en tung jobbevecka så idag ska jag verkligen ta det lugnt. Promenader med hunden, städa rummet och handla lite, speciellt hygienartiklar, är det som står på listan idag. Inte så märkvärdigt. Ska även försöka träna med hunden lite, tänkte rallylydnad eller lydnad. Har inte blivit så mkt i veckan då hon har varit ungefär lika slut som mig om kvällarna då hon har varit med mamma nästan hela dagarna. Det är tur att jag har mamma som är lite mer flexibel, annars hade jag fått har Inka på hunddagis och det vill jag gärna inte om det inte verkligen är tvunget. Har en egentligen väldigt nära där jag bor, ca 20 minuter gångväg eller typ 1min med bil men har sett att dem använder nosgrimma i princip på ALLA hundarna som är där. Inte för att dem kanske skulle använda det på min hund men vet inte riktigt om jag skulle vilja ha min hund där iaf eller på något annat dagis om det inte verkligen är nödvändigt. 

Imorn kommer det hända en del grejor! Yoga blir det på förmiddagen, sedan på eftermiddagen, mer eller mindre hela så skall jag tillsammans med en ifrån bruksklubben hålla en nybörjarkurs i agility. Riktigt kul ska det bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0