11 september

God morgon allesammans!
Inget roligt väder som är över nordvästra skåne. Inte om man har en hund som är skotträdd i vanliga fall och reagerar oroligt varje gång när det börjar åska. Hon skulle kunna börja klättra på väggarna och så småning om mig då hon vill ha närhet.
Men än så länge är det bara muller och inga blixtrar. Men det kommer väl också snart. Säger bara en ska när det gäller min hund, tur att vi var ute för typ 2 timmar sedan så hon fick göra sina saker annars vet jag inte riktigt vad som skulle hända.

Skit att de ska behöva gå igenom detta. Vet inte riktigt vad man ska göra för att få det till att bli bättre. Det enda man mer eller mindre kan göra är att spela hög musik, men de känner ju fortfarande det i luften. Det har varit ett skit sommar, det har ju åskat och hållt på hur mkt som helst detta år. Mer än annars, och det minns man när man har en hund som jag, en som inte tycker om åska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0