God Morgon!

Hade egentligen tänkt att jag skulle åkt och jobbat idag, men då man har lite mer flexibelt 3 timmar jobb (xD) så kan man mer eller mindre städa när som i veckan. Men idag visar det sig att jag har en axel som är lite si sådär och ett ansikte som kliar så tyckte det var bättre att stanna hemma idag och vila för att jobba på onsdag istället då det skulle ta hur lång tid som helst idag då axel skulle göra ont i nästan minsta rörelse och att jag skulle var tvungen att klia mig i ansiktet hela tiden.  SÅ jävla irriterade är det allså! Att det hela tiden kliar, fast jag är lotion, hydrokortison och allt annat som man kan komma på. Så får se om det är bättre på onsdag.
Men man ska inte bara vara hemma för att slappa! Nej, här ska vi söka jobb, utveckla mina mål i livet(vad jag vill göra - om jag vill studera eller jobba tex) och får nog städa rummet lite. Och sedan i eftermiddag blir det nog att man åker iväg och handlar lite saker som behövs!



En massa klet, det kliar ungfär ifrån ögonen och ner till halsen. Riktigt irriterande detta asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0