15 november

Är helt slut för tillfället så det blir en kort inlägg. Var ju länge sedan jag skrev så tyckte att jag får skriva av mig lite.
Imorse blev det dags för akupuktur, sista gången för en period som har varit att man sätter nålar en gång i veckan. Nästa gång är om en månad, så sedan blir det en gång i månaden några gånger för att sedan blir en gång i kvartalet tror jag.
Som tur var gjorde det inte så jätte ont denna gång. De flesta gångerna har det gjort så ont att få nålar isatta i huden att man nästan har börjat gråta. Herregud, det kan verkligen göra ont! Men ni som har tänkt på att eventuellt få akupuktur, tveka inte! Det må göra ont ibland, kanske ofta eller varje gång, varje nål men tycker själv att det är lite av en härlig känsla, man känner att man lever, fast det gör så jävla ont. Men jag rekommenderar det verkligen om det sedan kan hjälpa er!
Då nålarna måste verka, eller stimulerar som det också kanske heter, är nog den bästa studen, nu, i månaden. Man får slappna av, man får till och med somna om man vill så. Det är helt tillåtet! Iaf där jag går, vilket jag däremot aldrig har kunnat då jag rör mig väldigt mkt innan jag somnar och inte enbart kan ligga på rygg och försöka somna.


Efter den milda och avslappnade nålstuden blev det att åka och jobba några timmar. Så nu när man helt slut och fryser för att det både är något svallt i huset och är även trött.
Men innan läggdags så ska man snart åka in till stan med hunden och den sista turen med henne för kvällen :)




Källa: HD.se Vill ni läsa artikeln så klicka på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0