8 maj

Bara att ha gårdagen ledig så har jag nu blivit bekväm, vill inte åka till internatet och behöva plugga mm. Skönt ju att vara hemma och få vissa saker framsatta till en som tex med maten. 
Men man får väl åka till internatet om någon timme eller två och göra sina saker och ting. Får även försöka på en vända brandvarning med hunden när jag kommer till internatet för här blåser det skit mkt och då kan man inte riktigt träna. 


Hade behövt göra lite historia och ekologi och kretslopp. Har inlämning och prov i ämnena. Och har en del uppgifter i historian som behövt lämnas in men har inte haft någon tid eller några bra dator eller skrivarprogram till att göra det på datorn.
Måste få undan saker och ting i skolan så jag kan få mer tid över till andra saker som tex min hund och hennes träning. 


Snart blir det att åka till internatet så nu blir det att packa ihop saker och till och packa ut i bilen.
Vi Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0