Projekt Arbete

Håller ni på med mitt projekt arbete. Skriver om hundvallning, ni vet hundar vallar får, nötkreatur mm. Arbetet ska vara klart den 1:a April så det gäller att skynda sig att bli klar så att det kan bli rättat av vår handledare och sedan ändrade av oss. Jag har en annan i min grupp och vi är snart klara med arbetet, har bara två delar kvar( vi har delat upp vårt häfte och avsnitt i 5 delar och vi har bara 2 kvar) vilket är enormt skönt. Men sedan behövs projekt rapporten bli klar, så även framsida, innehållsförteckning, förord, källförteckning mm. Så det blir att sitta någon timme eller nått till med detta innan man avslutat för ikväll. Vi ska även fixa saker till vår utställning också och det ska vi fixa så pass innan att det hinner bli klart innan utställningen så vi inte behöver tänka så mkt på vilka saker vi ska ha utan hur vi ska ha det på själva utställningen med sakerna. 

Men jag tror verkligen vi kommer att hinna, vi har ju typ inget att göra ni fram till typ någon dag innan då vi har prov i religion, men även det kommer att gå bra :) Så det blir ju att sitta varje dag med det för att få det klart :) Men kommer inte att ha något annat göra så det kan man lika bra göra, för efter utställningen blir det, som jag själv har bestämt, Harry Potter eller Sagan om ringen maraton och jag kommer att få läsa min bok(den som är i det förra inlägget).

Så det blir att jobba på för att få sin belöning till slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0