19 mars

Igår fyllde man ju år :)

Blev en väldigt lugn,avslappnad och roligt 19års dag. Blev en middag på kvällen med familjen, mammas pojkvän och farmor, och till mat blev det lax, potatis och sås som jag hade önskat typ ett halvår tidigare. haha :)  Men jag fick iaf lite saker :) Bla pengar, lillafärgade(som är min favofärg) verktyg och boken 'Undvik skotträdsla' som handlar om hur man gör för att undvika eller minska skotträdsla hos sin hund/ar. Jag har inte börjat läsa den, får göra det efter den 6:e arpril, då projekt arbetet är över :) Så jag kan inte säga så mkt om boken än, om den är bra eller så men det ska jag göra sen när jag har läst den :)

Annars så har det varit lugn, innan idag så var jag och min ena bror i malmö och hundutställningen som var nu i helgen. Skulle kunnat vara där längre, speciellt vid collieringen och agilityn men annars så var det inget speciellt. Utställningen som annars har varit i en mässhall som tex "stora stockholm" och då har det varit mkt bättre och struktuerad men nu så var det i olika tält och trångt. Och så fanns det typ inget man kunde köpa. 

Så jag hoppas att stora stockholm, som jag även ska till DETTA ÅR, blir bättre och roligare :)




Andens Kraft av Richelle Mead. Köpte den på CDON för bara 99:-
(Plus de ville fira min födelse så jag fick gratis frakt också, så det blev billigare :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0