14 Mars

Då börjar en ny vecka med nya utmaningar och bekymmer. 

Idag hade man prov i ekologi, markens ekologi och det kändes väl bra. Bara jag får G på detta prov så blir jag glad, det är så jäkla ointressant och tråkigt.


I veckan så blir det inte så mkt, ska försöka vila lite men ändå plugga. Måste göra klart lite saker som jag har att göra klart. Sedan även träna med hunden, brandvarning 2ggr om dagen och lite agility inför söndagen också :) Ska även försöka göra klart den delen i projekt arbete som måste bli klart innan utställningen utav projekt arbete som är i början av nästa månad. Men annars så blir det inte så mkt att göra.


Man måste även säga att om 4 dagar så fyller man år :D




Eftersom det nu är 2 månader sedan Maya fick lämna livet så får hon vara med här idag.
Saknar dig tjejen av hela mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0