20 december

Fy vad det går snabbt! Om 4 dagar är det julafton och om 1½ vecka är det nyår och där med är året slut. Sjukt att det kan gå så fort! Man kanske ska börja skriva ner sina mål för 2012 innan detta året är slut kanske? Tror jag nog ska göra det på söndag :)

Hunden min ligger och sover i sin korg för tillfället medan jag försöker leta reda på lite saker på rummet. Var ute på en långrunda i eftermiddags och det var nog en av de jobbigaste detta året. Gick i skogen och i närheten där finns en skjutbana så troligtvis var dem där men det sköts en hel del och jag har en skotträdd hund så det gick bra till en början med sedan när vi var på väg tillbaka så tyckte hon att det blev för mkt. Så det blev lite krävade för hennes del men vi klarade oss hem, tog bara lite längre tid :P

Imorn blir det att man åker till pappa. Han är inte hemma nu i två dagar så ska städa hos honom :) Ger lite extra inkomst så det e bra ;) Hunden åker såklart med :) Kan gå i skogen när hon ska rastas och jag behöver pausa ifrån städningen :)

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0