Studentklänning

Var och kollade på studentklänning i helsingborg med mamma, men hittade ingen som passade min smak. :( Men kollar runt på internet och ser om det finns någon kan göra det istället. Men problemet är det här med storlekarna, hur är den i storlekarna? Är runt 36-38, ibland är 36 för lite och ibland är 38 för stor så det är bäst att testa det i butik istället för att behöva beställa hem två storlekar av varje klänning man vill ha bara för att testa dem och eventuellt så sitter ingen utav klänningarna bra och då blir det dyr retunering. 

Men ska se vad mamma tycker och tänker om det hela. Det verkar ju inte som om de vita klänningarna har kommit i butik än riktigt så får väl kolla igen om 2 veckor eller nått. 

Men är det någon som har handlat ifrån sidor som nelly eller bubbelroom som är nöjda? Hur är de i storlekarna? Är de som vanliga storlekar eller hur e dem?
Denna snygga klänning ifrån H&M för 399:- skulle jag gärna vilja ha. Antingen som finklänning eller som studentklänning, då om den är snygg på mig vill säga. Det är ju det som oftast väger, är det snygg eller inte på en? Men tyvärr så är klänningen mer krämvt än vit vilket mamma, och lite även jag inte tycker passar på en student, men det är ju så fin eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0