Fredag

För en gångs skull gick körlektionen iaf bra idag. Kändes mig ganska lugn vilket gjorde det bättre, men gör fortfarande fel vilket gör mig knasig. Ska snart ha uppkörning vilket jag VERKLIGEN vill klara första gången annars blir jag verkligen galen och lägger verkligen av med allt som har med körkort och bil att göra. För jag kommer inte att orka mer, det har varit så mkt med körkortet att jag blir galen. Ligger efter i skolan skit mkt vilket jag inte vill göra. Vem vill egentligen göra det? Det blir ju bara svårare för en.

Men iaf, efter körlektionen så blev det att man pluggade lite teori på körskolan och det ska vi inte prata om. Min hjärna är helt full utav saker jag hade behövt 1 år utav semester för att den skulle kunna slappna av igen och gå tillbaka till det vanliga.
Måste säga en annan sak, JAG RÖSTADE FÖR FÖRSTA GÅNGEN IDAG. Okej, röstade till skolvalet  för någon vecka sedan men det tycker inte jag gäller. Men jag är iaf stolt över mig att jag röstar, vare sig det är på något parti eller inte - men jag röstade.
Men sedan var det bara raka vägen hem, ska tillbaka till stan senare om det inte regnar för att gå med hunden en sväng där medans mamma gör lite ärenden.
Men ska försöka fixa till min CV:n nu :)
Ciao
Dagens låt: Placebo - Running Up That Hill

Dagens göra: Plugga lite historia och försöka göra lite på projekt arbetet men även ordna till det sista och skicka iväg mina CV.

Dagens önska: Jag vill få ett helg/lovarbete för att kunna få in pengar någonstans så jag inte bara behöver leva på studiebidraget som inte är så jätte mkt och på mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0