Älskade Maya Baja

Min älskade hund Maya har haft lite problem idag, hon har haft en massa "damp" anfall vilket har fått Inka(collien) att få damp hon med. Helt hysteriskt! Och även nu ikväll, hon ligger för tillfället lugn i sängen, helt stilla, men för en stund sedan så visste hon inte riktigt hur hon skulle ligga. Hon la sig ner, reste sig, försökte hitta en ny plats för att lägga sig, reste sig... ja ni fattar. Men fatta vad jobbigt att man har såna problem!
Men iaf, har pluggat en hel del teori till imorn. Är verkligen nervös. Men kommer vara hemma hela dagen för mamma och jag kom fram till det att det inte var lönt att åka till skolan när jag ska till körskolan så sent för jag ska hem igen på eftermiddagen/kvällen. Så imorn gäller det för min hjärna att fatta att jag har sovmorgon. SOVMORGON, hjärna fattar du? haha, troligtvis inte. För jag är riktigt säker på att jag kommer att vakna si sådär kring 7 imorn vilket kommer att vara väldigt retsamt men tror det kommer att vara ganska bra. För jag kommer att vakna ganska utvilad så då är jag inte så väldans trött och sedan så kan jag gå och lägga mig VÄLDIGT tidigt imorn kväll för man ska upp tidigt igen på onsdag. TA DÖ PÅ MIG VA?!
Kanske inte det bästa bilden, för man har ju inte någon speciellt bra cam. xD Men Maya är underbar ändå!Älskar Maya,vad skulle jag göra utan dina fasoner :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0