19 september

I helgen har det inte hänt så jätte mkt, har bara övningskört en himla massa så att man kan göra sin körlärare glad imorn. Men jag känner mig säker i körningen, så man får hoppas nu hon inte klagar allt för mkt att jag gör det och det som är fel för då åker min självkänsla ner i backen. Men det är mest backningen som jag tränade i helgen, back runt hörn, backpakering mm och det känns mkt bättre nu bara jag tar det lugnt och vissa fall får jag kör fram och sedan rätta till men var gör det om jag står inne i rutan med däcken och har så pass stort mellanrum till bilen bredvid så tror jag jag klara uppkörningen :) Det är bara några svängar med säkerhetskontrollen på bil också som man ska köra :)
Men annars har det inte hänt något, bara pluggat, kollat film, städat lite på rummet - alltså det vanliga. Men behöver slappa och ta det lugnt för att inte stressa upp mig, har ju gjort det en del nu så behöver inte gå tillbaka även om jag kommer att göra det kvällen innan uppkörningen och hela den tiden jag har samma dag som uppkörningen så kan jag ta det då och inte behöva stressa upp mig.
Nu ska jag se om jag kan plugga lite,
Ciao
Visar er 2 bilder som tog för ca 1 månad på skolan kickoff(vår traditionella tur med alla hundelever på skolan). Fotografen är Erika Rolfsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0