12 september

Ah, det är verkligen inte långt kvar med körkortet. Längtar verkligen tills allt är över, för det är jäkligt krävande och tar mkt tid. Det är till och med så jobbigt att körkortet jagar mig i sömnen. Har nu i nästan en hel vecka drömt om körkortet på olika vis och det är verkligen jobbigt för det känns som jag verkligen inte kan bli av med för ens jag klarar körkortet och det måste jag göra på första försöket enligt mig. Så bara för att jag ska visa andra att jag kan så har jag så mkt krav på mig vilket även det är jobbigt.
Men förhoppningsvis tar det snart slut :)

Här är några av mina dröm bilar;
Volvo XC 70
Volvo C30 - ni vet den som de har i Twiligt. Det är inte därför jag vill ha den, bara att den fick upp mina ögon och sedan så är interiören väldigt stilig vilket gjorde att jag fastnade för.
Citroen C3, är en kompis till mig som har en av samma modell fast äldre och inte med så mkt glas där fram. Jag satt egentligen bara passagerarsätet men jag gillade verkligen den modellen, men jag gillade denna modell mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0