Lite jobbig dag!

Varför jag inte har skrivit idag är för att jag har inte riktigt haft tid, det är för ens nu jag har startat datorn, som för övrigt tar ström :) Så nu kan jag fortsätta sitta vid datorn, och förhoppningsvis så dör den inte. Men jag litar verkligen inte på denna dator!
Jag har städat rummet där hemma och packat för idag skulle jag och Inka till internatet igen för imorn börjar skolan som vanligt, men som tur är så går man bara ca 3½ vecka. :) Men det tog mer eller mindre hela dagen, sedan skulle jag till pappa för att han skulle byta däcken på bilen till vinterdäck - vilket jag är oerhört tacksam för att han gjorde för det tog ca 3 veckor för att leffe bara skulle sätta på däcken på fälgarna så det var bättre att fråga pappa för han gör det liksom direkt. Man behöver bara bestämma en dag med honom, och då gör han det, medan leffe behöver man begära att idag kan du sätta på däcken för idag är jag hemma och du gör inget vettig, typ något i den stilen.

Sedan blev det när man kom till internatet att få hjälp utav pappa att sätta upp två hyllor, en spegel och två magnetremsor som skulle upp redan när skolan började typ.Ska se om jag har tid imorn att ta foto på hur det blev :)


Imorn börjar man vid halv nio så det gäller att gå och lägga sig i tid ikväll och gå upp tidigt imorn för att gå med hunden, äta(både jag och hunden), klä på sig och sedan gå till skolan. Vilket betyder att jag inte kan göra allt jag vill/måste ikväll utan jag måste priortera  en del saker före andra saker.

Det är så mkt nu ikväll som jag måste/vill göra. Och en del kommer jag inte hitta med ikväll. Hade behövt plugga lite, skriva klart ett arbete tills imorn, men jag kommer ändå inte blir klar med det, finns en hel del kvar på det att göra! Plus så har jag två andra skriftliga arbeten som jag inte heller är så klar med, som jag måste få till bra för de är de som jag ska redovisa och som klassen skall ha så det kan plugga.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0