Narnia

Kollar för tillfället på den andra Narnia filmen, Narnia: Prins Caspian och jag verkligen tycker om :D En av mina allra favorit filmer. :) Älskar även musiken i filmen, görs så att jag ryser till och med när jag sitter med riktigt tjocka kläder för att värma mig ryser jag. Det är verkligen en känsla och då är det bra enligt mig :)
Som tur är så kommer den 3:e filman 


Ett plus är att det finns några skådespelare som man kan kolla extra på när man kolla på filmen ;)


William Moseley som Peter Pevensie


Ben Barnes som Kung Caspian



Så ser Caspian ut i den 3:e filmen. Riktigt het, om jag får säga det själv ;)



Båda är enligt mig väldigt snygga och attraktiva så det blir en sant nöje att kolla på filmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0