Önskedrömmar!

Nu har jag lugnat ner mig lite....tror jag iaf. Har bestämt mig lite för vilka jag datorer jag kommer att drömma om till jag får pengar att köpa mig dem... eller andra.

Men för tillfället menar jag.

Antingen en Apple iMac - men det betyder att jag behöver en helvetes massa pengar.

Eller kanske en sån här vanlig dator, men min bror får nog hjälpa mig att hitta dator för jag vill ha en så bra dator till ett så litet pris som möjligt där jag kan göra mkt, bla spela en massa för det kan man ju inte göra på laptops!



Ochkanske en laptop ifrån Acer, Aspire One, går på runt 3500:- på NetonNet men jag har ju inte sagt att jag är billig i drift ;)







När man sedan är igång man man väl ändå önska sig en iPod touch?! :)
Behöver seriöst ett jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0