Sjuk!

Idag blev det att stanna hemma. Sov inte sådär jätte bra i natt pga att jag hade så jäkla ont i magen att jag vaknade ofta. Detta kände jag även av när jag vaknade och så var det skit väder också så det blev att stanna hemma, för att behöva känna sig tjock och ha ont redan när man vaknar och sedan behöva ta på sig för att hålla värmen och inte bli blöt var inte så frestande.
Så jag gick och la mig igen. Sov av och till i en timme för att kunna ringa till kontoret och säga att jag inte kommer. Och sedan SOV JAG SOM EN JÄVEL. Jag sov i fyra timmar utan att vakna och är fortfarande extremt trött. Mina värktabletter tar musten ur en!
Men jag kunde iaf göra en del skoluppgifter nu i eftermiddag vilket jag är glad för:)

Men eventuellt så blir det att man stannar hemma imorn, beror på hur jag mår.


Pratade även med inkas veterinär och fick ny tid för ett nytt ultraljud och eventuellt ett prov ifrån området. När ni var där förra gången på ultraljud på buken så hittade dem något anmärkningsvärt men det var inte säkra på vad det var så de vill följa upp det och se igen om det var något och om det då var något så skulle de eventuellt ta prover ifrån området för att se om det var något.

Ska fortsätta ta det lugn framför datorn en stund och sedan fortsätta skriva lite mer på mina uppgifter.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0