PMS? :S

Wow, tror att jag har haft pms i några dagar nu och idag har det verkligen visats.
På hundarna, bröderna, mamma mm. Jag har skällt på dem och blivit arg för minsta lilla. Men min familj vet att jag ofta har mina humörsvängningar att dem inte alltid bryr sig, vilket underlätta lite. :)


Tycker verkligen inte om att vara sur och tråkig, men ibland måste man för att få ut det man vill och tycker. Men människor vet att jag har extrema humörsvägningar i vanliga fall som blir dubbelt upp när jag har pms. Det första jag gör när jag möter folk, vare sig jag är kompis med dem eller inte så säger jag att jag har humörsvängningar stor som elefant.
Men jag vill vara glad!
Men om folk inte vill lyssna eller förstå att jag har det så är det deras problem, har sagt det för många gånger till de som har känt länge att jag inte orkar påminna dem. Kan ju säga till dem som inte riktigt vet det för att vara artig och säga att jag inte menar att rikta min ilska emot dem.
Visst det menar jag annars inte heller, men ibland kan man bara inte hjälpa det. 




Men det blir nog att stanna hemma imorn med, börjar få riktigt ont i min mage. Måste tyvärr vänta till efter nio innan jag kan ta en värktablett.
Dessa tre individer finns där hela tiden för mig. Behöver aldrig förklara mig för dem utan dem finns där för mig. Vrf kan det inte vara så bland människor också? Eller att folk inte begär så mkt utav en?

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-18 @ 09:36:59
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0