Loca!

Shakira, Shakira, Shakira, börjar mer och mer lyssna på hennes musik. Riktigt bra rytm och man blir riktigt glad utav den!
Lyssnar på hennes musik nu under praktiken då jag vet att jag kommer att jobba ensam, jag blir gladare och jobbar snabbare :)

Några låtar som jag lyssnar mest på nu är Devoción och Rabiosa ifrån hennes senaste album Sal El Sol. Två helt underbara låtar :)


Gladare behöver jag verkligen bli. Känner mig lite sådär ensam och nere nu för tiden. Eller har gjort det ända sedan skolan började i augusti. Hade behövt prata med folk i min närhet, men vet inte riktigt var jag ska börja :( Så det gör ju inte saken bättre. Men man kanske skulle prata med någon som jag inte alls känner. Men har varit hos några stycken under min tonår då jag hade det som svårast men jag tyckte ingen utav dem var bra eller ville hjälpa mig :(


Förresten, hon var helt fantastisk i söndags på EMA :) Hon har en sån styrka och energi på scen. Får se om hon kommer nån gång till Skandinavien eller nått så man kan kolla på henne :) Hade varit något eller hur?  :)



Nä, nu måste jag gå ut med hunden. Sedan så blir det plugg, musik och Hellcats(Serie) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0