Lloret de Mar!

Så heter platsen som jag ska till i en vecka innan studenten :) Är extremt taggad för det för vill verkligen komma ifrån Sverige någon gång igen :D
Kan säga att det idag är mindre än 200 dagar till vi ska iväg. Men innan dess ska man ha en del prov, redovisningar och en massa läxor och annat. Men jag längtar! :D



Det står på många sidor att ungdomar kommer till Lloret de Mar för att festa. Visst där är ju en mer festresa än en semesterresa där man ska vila och bara ta det lugnt. Men vem säger att man ska festa varje kväll/natt? Det bestämmer man själv efter tycke och tänke. Visst grupptrycket kommer vara enormt för att man kommer nästan bli tvingad till att komma med men några kvällar måste man ju få ta det lugnt och bara vara, tänka på livet och har det skoj med vännerna utan att festa.
För jag har själv sagt att jag inte kommer att festa mkt, kanske några kvällar, men verkligen inte varje eller varannan för det kommer jag verkligen inte klara! Och jag det första jag tänkte på när jag fick papper om denna resa i skolan var att jag skulle komma iväg och bla upptäcka lite av Spanien, umgås med vänner och bara ta det lugnt. Inte festa varje kväll för då kan jag lika bra stanna hemma och dricka för mig själv eller åka till krogen varje kväll och dricka om jag nu vill det. Men palla!
Där pilen är ska vi på vara :)
Kolla siken underbar strand! Här ska man bada mkt, ofta och länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0