Harry Potter ikväll :)

Blir Harry Potter med min ena broder ikväll. Han var/är den enda som verkar vara positiv till att följa med mig och kolla :)
Längtar redan! :D



De platser som är inringade kommer vi att sitta.Väljer typ alltid dem platserna, eller dem två på andra sidan på samma rad. Bla är det för att min bror har så långa ben att det blir problem att sitta på någon annan plats. Men mig gör det inget att sitta där, tycker om att sitta så långt bak, men ser så mkt bättre. Brukar tänka, hellre sitta långt bak än att behöva titta upp på duken och få ont i nacken. Tänker inte betala typ 100kr för att sedan få ont i nacken i några dagar, då kan man hellre sitta hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0