Good Night!

Nu går man och lägger sig. Ska upp vid typ kvart över 6, halv sju så det gäller att kunna sova ut i natt :) Men man kan få till ett inlägg innan man gör det :)
Har även precis duschat och ska skriva detta inlägg extremt fort så man hamnar under täcket fort för det är väldigt kallt!

Och jag har fått en del att göra som jag hade på min lista, plugget hinner jag inte riktigt med idag så jag får säga att jag måste ha veckan ut iaf. Men annars så är det bara typ 2-3 saker som jag inte har gjort nu ikväll, men jag har imorn efter skolan, slutar lite tidigt, 13.45 så då har man hela dagen på sig att städa klart rummet, träna hunden, plugga och andra saker man vill göra :)

Har till och med skrivit en lista på vad jag kan aktivera inka med om dagarna, så hon också kan få sin träning utöver promenader.För hon kan ändå inte gå jätte lång, veterinären tyckte det var bra att jag inte tryckte på som vanligt utan att jag tog lite kortare turer och inte tog dem allra hårdaste passen så det får bli lite hjärnträning.


Riktigt kallt på rummet så det blev att man fick ta på sig en tjock stickad kofta för att inte frysa allt för mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0