Godmorgon

Har varit vaken ett tag men har inte riktigt orkat starta datorn utan har legat kvar i sängen och bara myst med hundarna :)

Men nu har jag iaf vaken, ska snart käka frukost för det har jag inte gjort än. Sedan blir det nog att man börja plugga lite. Behöver skriva klart en del på ekologi och kretslopps arbetet. Förresten, räknad ihop hur länge jag hittills har gjort på arbetet och det är 3 h 15min så det har blivit en del. Men så har man sedan bara ca 36h 45min kvar vilket blir runt 3 timmar per dag eller nått. Vilket jag tror inte kommer att hända, speciellt inte i veckan då jag jobbar till typ 4, utomhus, och är rätt så trött när jag kommer hem så att jag bara orkar 1 timme innan jag får ont i huvudet och blir ännu tröttare. Man kanske skulle lägga upp ett schema som man verkligen ska följa så blir det kanske lättare att jobba med uppgiften då man har det planerat. :)

Vill bara tipsa om en film som jag kollade på igår kväll. Hann inte skriva något om den eftersom det blev sent och jag var alldeles för trött för att skriva något inlägg om den.

Iaf, filmen heter Killers med Katherine Heigl(från bla Grey's Anatomy) och Ashton Kutcher(som dem flesta känner till utan att man behöver nämna någon film).

Filmer är lite utav en Action/komedi/thriller och trodde verkligen att den skulle vara sämre än den var. Men jag tyckte den var bra :) Den var liksom inte långsam/tråkig utan det hände saker nästan hela tiden. Den var väldigt underhållande tyckte jag :)
Men den kunde vara lite förvirrade ibland då det verkade som om alla var ute efter dem, t.o.m dem som de var släkt med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0