Godmorgon!

Herregud vad trött jag är! Vaknade, eller rättare sagt väcktes utav mamma för ca 20minuter sedan. Ska snart iväg till ännu en dag på praktiken men först ska jag skriva ett snabbt inlägg.

Ni får ha tålamod med att bloggen är lite i oordning men jag försöker fixa den så gott jag kan själv lite då och då mellan pauserna i pluggandet, vilket det då inte blir så jätte mkt på. Men lite fixandet då och då blir det ju lite roligare att besöka om det är lite nytt varje gång, eller?Ni får gärna komma med idèer och tips på vad jag kan göra :)


Idag är sista praktikdagen för denna vecka, slutar även 14.45 - SKÖNT! Ska sen bara hem, byta om och se om vädret tillåter det så ska jag åka till stan med Inka och gå någon skön promenad där :)
När nu måste jag hinna käka lite frukost, sedan borsta tänderna och sedan se om bilen vill starta i denna kalla morgon.


Bjuder en bild på min vackra collie, men Vi hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0