God Natt!

Var duktig innan idag och pluggade i ungefär 2 ½ timmar, vilket jag tycker är extremt bra :D Har en del kvar men ska se om jag kan ta en del på förmiddagen och sedan en del på eftermiddagen och förhopppningsvis så blir jag klar med den :)

Annars ikväll har det inte hänt så mkt, har mest kolla på film och ska fortsätta med det. Ska även försöka planera lite hur rummet här hemma ska se ut. Hade velat fixa ett jäkligt bra skrivbord på rummet vilket jag ska börja skissa lite på nu ikväll till ännu en film, Stardust. Riktigt mysig att se på :)
Vad gillar ni för filmer?

Då säger vi God Natt! Hörs imorn :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Sannie

Nyligen hemkommen från mitt volontärarbete i Afrika, då jag tar hand om lejon! :) Uppdates när jag vandrar med lejonen, rider på elefanter och andra galenskaper så som...

2010-11-21 @ 12:37:23
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0