God Natt!

Jag lovar att imorn börjar jag skriva igen som en galning, eller ja nästan iaf. Men nu ska jag lägga mig och sova så jag inte behöver vara så trött när hundarna väcker mig. Ska nog ställa klockan på senast 8-halv 9 för tror inte de gamla klarar att hålla sig fast jag precis(tunt kl 22.00) var ute med dem. 

Det är liksom bara jag och min ena bror hemma. För den andra broder är någonstans med kompisar och troligen festar, och mamma och hennes pojkvän är i Danmark på något skit så vi är bara två hemma med alla 5 djuren. Och vare sig jag vill det eller inte så får jag ta hand om alla och det gäller även att man kanske får gå upp tidigt - i regn och storm till och med som det är ute nu.

Men om man inte skulle försöka ta min plats i sängen, att ha tre hundar i storlek mellanstor/stor är inte lätt att ta plats i sängen när de breder ut sig och tar nästan all säng plats.
Vi hörs imorn igen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0