Fryser!

Har inte mått så jäkla bra så det är därför det inte har blivit så mkt bloggande, har mest sovit och försökt pluggat lite. Tradigt som in i helvete(ursäkta ordvalet), men tyvärr så är det ett måste. 

Har varit borta snart i en hel vecka, tur att det bara är praktik för annars hade jag missat en hel del i skolan - och det vill jag inte. Det räcker i vanliga fall att missa en lektion eller en dag så ligger man redan efter hur långt som helst. Bajstråkigt!
De tre första dagarna var det ont i magen(menssmärtor - ni killar kan bara älskar era liv, för våra är rena helvete) och idag är det att jag har både ont i huvudet och mår illa som en jäkla gås! Inte roligt, för jag vaknade i natt, panikslagen, och tänkte " jag måste ha vatten, nej jag kommer att kräkas". Det var en riktigt obehaglig känsla men jag somnade om nästan lika snabbt igen, som tur var. Eventuellt blir det att vara hemma imorn också.

Jag fryser även en hel del, känns ibland som jag är både varm och kall, som om det skulle vara att jag är sjuk på det sättet. Men vad skulle det vara?
För om jag har feber så skulle jag känna det, för då har jag alltid riktigt ont i huden. Så det är knappt att jag kan ha täcke på mig, för så ont gör det. Så detta bidrar till att ingen kan ta på mig, tror inte ens min hund skulle kunna dra sig emot mig för det skulle göra så ont. Men som tur är så är det inte det ! :)
Man kanske skulle ta sig och göra varm chocklad? :)
Det tog minst 45 min för mig att skriva detta. Verkar ha extremt dålig orientering på bokstäverna, tangenterna och min hjärna. Kallas detta sjuk?


Ska se om jag kan lägga mig tillbaka i sängen och ta det lugnt och eventuellt plugga lite.Hörs kanske senare! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0