Frukost :)

Dagens viktigaste mål!
Men det vet vi ju redan, eller hur ?
Förresten, Godmorgon allesammans :D Sovit gott? Det har jag verkligen gjort. En extremt behövligt för min del säger jag bara. Skulle egentligen kunna somna om igen men jag har saker att göra och djur att ta hand om. 

Vaknade för si så där 2 timmar sedan, var ute med hundarna, gav dem mat och gjorde även lite planeringar de veckor efter praktiken, som jag bara har en vecka kvar utav :) Planering behövs verkligen, är bara i skolan i 3½ veckor innan jullovet börjar och då ska vi få in bla 2 prov och 2 redovisningar inför klassen. Så det behövs planeras lite om det och runt om kring. För annars kommer jag inte ens göra grejerna!

Min bror brukar säga när jag har planerat så här mkt och långt fram "man vet verkligen vem som är din mamma". Haha, det kan man nog säga, för min mamma planerar också stora saker långt i förväg. Men vrf ska man inte planera för? Det är ju skit bra, man se vad man behöver göra och så behöver man inte glömma bort det!
ÄLSKAR BRA PLANERING!
Måste käka min frukost nu innan den blir kall, det blir havregrynsgröt med äpplemos :) Skriver nog lite senare. Beror på hur mkt jag har att göra här hemma innnan jag ska iväg till en kompis :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0