Bonne Nuit

God Natt på franska! :)Kan säga att jag saknar franskan lite!Läste i fyra år, 6-9, och det är ca 3 år sedan och jag har glömt en hel del, tråkigt :( Man kanske skulle ta en distans kurs eller något till sommaren kanske?! :)

Tänkte bara skriva lite innan jag går och lägger mig.

Det gör en del skillnad att städa, det räcker bara med att städa en liten del eller bara ta bort några böcker och häften ifrån bla nattduksbordet. Gjorde det efter att jag gjorde klart praktikrapporten och det har redan gjort skillnad! Fast jag tycker att det fortfarande är mkt det jag har att göra i skolan så blev det en mkt mindre hög och då kändes det att det var inte så mkt kvar så då blev jag väldigt glad - för stunden för jag vet ju fortfarande att det är hur mkt som helst. Men man kan väl drömma lite? :)

Har även fått iväg ett cv och en "intresseanmälan" till att jobba med att packa upp och ner saker och ordrar på ett lager i helsingborg - kan väl inte vara så svårt?
Ska även försöka få iväg lite fler jobbansökan i helgen, till nästa helg och veckan efter det. Man kan väl inte söka jobb alldeles för mkt?
Men förhoppningsvis så får jag jobb någonstans :)


Imorn blir det nog praktik, får se hur jag mår. Det blir iaf bio på kvällen,den nya Harry Potter filmen med brodern :) Längtar! :D

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0