Allt för att inte plugga!

Sedan jag har vaknat så har jag;
  • Kollat lite filmer på SF
  • Varit ute med hundarna
  • Fixat lite på rummet
  • Försökt fixat lite på bloggen
Ja, det där sista, fixat lite på bloggen. Om ni inte har sett så till höger, under min bild och annat så ser ni att jag räknar ner till julafton, min födelsedag och studenten. Roligt att ha :) Ett litet lyft för bloggen, men ska se senare om jag har tid och orka att försöka fixa lite mer så jag får det lite mer personligt. Har ju haft denna blogg i ca 2 år eller vad det är och det är inte speciellt mkt som har hänt. Så nu ska det bli ändring på det, men troligen blir det inte för ens på jullovet då jag inte har det lika stressigt som nu och kommer ha under 3½ vecka som jag är i skolan.

Men ska snart ut igen med hunden, men denna gång bara i trädgården för att min bror ska ta lite nya foton på mig och Inka, speciellt till min jobbansökan men kan nog även få någon in här :)
Och efter fotograferingen och ev. redigering och annat så ska jag PLUGGA. Har ett mål om att jag ska börja plugga kvart i 3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0