6 November 2010

Jäklar vad fort detta året har gått, det är ca 7 ½ veckor kvar på detta året och jag går bara 3 ½ veckor efter praktiken som jag nu har i två veckor till. SKIT TRADIGT!

Men som tur är det bara sammanlagt 10 dagar kvar(räknar inte helgdagarna) på hela praktiken. Hela praktiken avslutas, enligt mitt tycke och tänk, på bio där man ska kolla på Harry Potter och dödsrelikerna del 1.
Men dagen kommer att spenderas i sängen då jag har lite att skriva. Har fortfarande inte riktigt hittat ytan på mitt skrivbord ordentligt sedan jag flyttade i början av sommaren. Måste hitta den på jullovet då jag kommer att ha några läxor att göra i tex historia och försöka skriva rent lite saker och annat som jag behöver för att hitta nästa termin ska vara så rörig blad papperna, pluggandet och annat.
Det är verkligen ett måste i vinter!


Dagens måste: SKRIVA EN DEL på arbetet i Ekologi & kretslopp( som vi ska lägga ca 40 timmar på under praktiken då vi måste hinna göra något i kursen då vi senare kommer att fattas timmar som förloras under praktiken). Men som tur är så om vi skriver detta arbete så behöver vi inte göra något prov på detta område i kursen, tror jag hon sa iaf - vilket vi annars hoppas på att vi inte behöver.
Plus att skriva klar min jobbansökan till några olika ställen så jag kan skicka iväg dem nästa vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0