2 Mars

idag när jag vaknade ville jag verkligen inte gå upp. gick och la mig runt halv 10 igår kväll men troligen har jag inte fått så mkt sömn de senaste dagarna så tror att jag behöver sova lite mer.Kommer ihåg nu att jag minns att jag vaknade nån gång i natt för att jag var extremt törstig men sedan somnade jag lika snabbt, har inte en aning vad det var men det kanske är bäst att ladda någon flaska eller glas med vatten inför natten, om jag nu kan komma ihåg det vill säga!

Men iaf så har man haft rehab igen, och inka fick simma i poolen för andra gången och hon fick simma något längre och det gick väldigt bra om inte bättre än förre gången. Men hade velat att hon skulle ta ut mer på sina bakben och kunna simma åt båda hållen runt i poolen för nu så kunde hon simma mer år det andra hållet än det andra men tyckte ändå att hon var duktig :) Så nu ligger hon i sägen och sover hårt skulle jag tro. Så det blir bara en kvällspromenad och se om hon nu är sugen på att käka något. Om inte så kommer det bli läggdags för oss båda direkt.
Och för den delen är det skönt att vara tillbaka till skolan och internatet(vi här i örkelljunga hade lov förra veckan), för nu kan jag ha inka igen i sängen och ha det mysigt innan vi somnar. Och hon får till och med plats för att ligga bredvid mig i sängen nu när jag har min underbara 120 säng.

Till kvällsmat blev det ris och vårrullar. Gott!! :D Och efter maten blev det lite paus innan jag började på gentetiken som jag satt med i ca 1 och en halv timme och är inte riktigt klar, får göra klart det imorn.



Har även börjat lyssna på Tokio Hotel igen. Har verkligen saknat att lyssna på dem kan jag säga :D De har verkligen hjälpt mig då jag har haft det som svårast och de har funnit där när jag inte har haft så många i mitt liv vilket jag uppskattar väldigt mkt idag att de har varit där när jag har behövt det.

Kan även säga att det idag bara är 16 dagar till jag fyller 18 :D

Ha en bra kväll
Ciao!

Killarna har verkligen förändrats sedan jag verkligen var ett väldigt större fan än vad jag är idag.Men tycker fortfarande att de extremt bra och de hjälper mig också i såna stunder då jag är lite nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0