Narnia i mitt hjärta!

Skit, jag älskar verkligen filmer! Speciellt då dem är bra, haha :)


Men filmen var jättebra, det hände saker hela tiden, som det vanligtvis brukar göra i Narnia filmerna :) Plus en del roliga stunder också, vilket gillas mkt :) Rekommenderar verkligen denna film :D 

Ha, vi kollade på filmen i 3D. Tycker det är bättre med vanlig film, speciellt när man har glasögon iaf för det är så jobbigt att ha 3D glasögonen på ens egna glasögon för det känns som 3D glasögonen ska trilla när hela tiden så man måste kolla lite mer uppåt än vad man brukar göra för känns det som de ska stanna kvar lite längre. Det är det som gör det lite tråkigt, om man inte hade haft glasögon så hade man nog kunnat njuta lite mer utav dt för jag måste verkligen ha mina för att kunna se bättre.


Åh, han är så jäkla snygg :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0