Hurtta Lifeguard collection



Lifeguard Collection - regntäcke. Runt 500 :- beroende på var man köper den och vilken storlek.

Fleecetäcke som skyddar de viktigaste muskelgrupperna, vilket är viktigt att göra om hunden inte ska bli stel och dålig. Runt 300:- ,
beroende på var man köper den och vilken storlek.


Vanligt rundsytt halvstryps halsband. Som jag vill ha mer när vi går bland folk och så. Runt 300:- ,
beroende på var man köper den och vilken storlek.


Dessa är några sker som jag vill ha till Inka inom snar framtid. Har i vanliga fall bara en sele, två koppel(det ena är mkt längre än det andra, som jag använde istället för flexi då jag tycker att koppel är bättre än flexi) och ett täcke som just för tillfället passar våra användarmål så att säga, men skulle vilja ha ett täcke som går längre ner på bakbenens sidor och lite ner över svansen så de skyddar de musklerna mer än vad det gör nu. Men jag vill ha ett fleccetäcke så jag kan ha det, om då inte regntäcket är tillräckligt fodrat eller inte är över huvudtaget då hunden kan bli kallt om det regnar alldeles för mkt tex. Och mixtra lite själv under höst/vintertid då det kanske är ungefär lika kallt som det har varit nu i höst och vinter.
Men först måste jag skrapa ihop lite pengar för nu går allt åt mat och bensin till bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0