Hemma

Har varit hemma nu ett tag men har inte varit vid datorn för ens typ nu. Vi åt typ direkt när vi kom hem ifrån bio, alla var lite smått hungriga och fastnade även en stund vid de olika reorna på bla Style by Tyra och Nelly. Jag älskar reor, man kan göra en massa kapp  :) Plus man kan få mer kläder för pengarna än vad man annars skulle få. 

Måste säga, att så här har jag blivit uppfostrad. Vi har liksom aldrig riktigt haft mkt pengar, visst vi har ju gjort en del storköp med kläder, skor och andra saker men då har det även varit då butiken har nedsatt pris på vissa saker. Men så är jag uppfostrad, att man kolla först efter det billigaste och sedan kan man kolla på det lite dyrare om där finns något. 
Men jag kan inte precis säga att jag skäms för det, snarare tvärtom, jag är glad för det för jag kan köpa kläder till ett lite bättre och billigare pris som oftast passar min plånbok bättre. För även om de är billiga så kan jag få kläder som jag tycker om och kan använda mkt utan att få dåligt samvete eller tycka det är tragiskt när jag spiller på kläderna om det hade varit dyrare.




Alla sakerna kommer ifrån Style by Tyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0