Fredag!

Har verkligen inte skrivit på några veckor nu, oftast brukar det ju vara att man inte har något att skriva om men nu har jag verkligen en orsak till varför - jag har haft hur mkt som helst i skolan;


- Praktikrapport ifrån praktiken skulle skrivas klart och lämnas in.
- Två prov att plugga till, ekologi & kretslopp, men även rehab.
- Sedan har man varit tvungen att skriva klart arbetet om sjukdomarna som vi skulle redovisa idag, iaf så många som möjligt. Och hela arbetet har tagit jätte mkt tid, för det är så mkt info man behöver få tag i, kunna omformulera det till en gemensam mening om man har hittar ungefär samma info på ett annat ställe, förbereda till redovisniningen mm.

Men nu började det bli lugnare. Tur det :) Men det är fortfarande lite prov, inlämningar och annat kvar men inte alls lika intensivt som det var innan, men man har fortfarande lite mkt att göra.

Men ska ta det lugnt nu, och vila mig och annat. Tror jag ska ta och kolla på film :)

Ha de
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0