29 November

Har haft en del att göra nu i dagarna, därför har det inte blivit mkt skrivande. Har pluggat den del, ligger lite efter känner jag mig. Har några uppgifter, STORA, i historian som jag måste göra för att inte ha så mkt när skolan börjar igen. Har även en del i mitt projekt arbete som jag måste göra. Se om jag kan komma någonstans med det imorn. 

Annars har det inte hänt något, bara en massa plugg och en massa andra saker som städa rummet, sköta hundarna mm som behövs när mamma inte är hemma. 

Men ska försöka förbättra mig, bla för mig själv - behöver skriva av mig en del. Men tyvärr kan man inte skriva allt man tycker och tänker för det finns ju en del personer som står mig nära som läser så jag måste typ skriva ett dokument på datorn eller typ en dagbok eller nått. 

Eller så behöver jag nog prata med någon, ska se vad ungdomsmottagningen har att erbjuda sen när jag beställer tid för återbesök hos doktorn. För det känns inte som jag har någon att prata med, någon som är villig att lyssna på mig och finnas där, för jag har en hel del att prata om känns det som. För jag är en sån person, antingen så säger jag vad jag vill så jag verkligen får det ut och sedan är det bra eller så går jag inne med saker, det kan vara väldigt mkt jag har inom mig och då kan jag bära på det väldigt länge till jag verkligen "bryter ihop" och
gråter, och då kan det ta lång tid innan jag slutar.

Men nu måste jag fortsätta plugga lite :)
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0